Study Structure (Marketing)

Bachelor of Marketing

Faculty of Business Administration and Tourism

Year 1 (Foundation Courses)
No Semester 1 C
Semester 2 C
1
Psychology
1.5
Global Studies
1.5
2
Computer Administration 3
Business Mathematics
3
3
General Administration
3
Introduction to Economics (Micro)
3
4
Business English 3
Business English
3
5
Principles of Management 3
Introduction to Business 1.5
6
Principles of Accounting (1) 1.5
Introduction to Accounting (2) 3
Year 2
No Semester 1 C
Semester 2 C
1
Basic Marketing
3
Taxation 3
2
Human Resource Management 3
Business Statistics (1) 3
3
Customer Service 3
Financial Management 4.5
4
Company and Contract Law
3
Cost Accounting 3
5
Financial Accounting (1) 3
Financial Accounting (2) 1.5
Year 3
No Semester 1 C
Semester 2 C
1
Office Management
3
Cambodian Tax-Accounting 3
2
Managerial Accounting 3
Macroeconomics 3
3
Intermediate Accounting (1) 4.5
Intermediate Accounting (2) 3
4
Business Statistics (2)
1.5
Inventory Management 3
5
Research Methodology 3
Corporate Finance 3
Year 4
No Semester 1 C
Semester 2 C
1
International Financial Report Standard (1)
3
International Financial Report Standard (2) 3
2
Principles of Auditing 4.5
International Accounting 3
3
Investment Management 3
Financial Statement Analysis 3
4 Advanced Financial Accounting (1) 4.5
Advanced Financial Accounting (2) 3




Quick Book 3
Total Credit = 120 Credits

ការពិពណ៌នា

  • មូលដ្ឋានចំបង ៖ ដើម្បីសិក្សាជំនាញម៉ាឃិតធីងកម្រិតបរិញ្ញាបត្រ ឲ្យ​ទទួល​លទ្ធផល​បាន​ប្រកប​ផ្លែផ្កា​​សកលវិទ្យាល័យ តម្រូវ​ឲ្យ​បេក្ខជន​មាន​ចំណេះ​ដឹង​ជា​មូលដ្ឋាន លើ​មុខវិជ្ជាភាសាអង់គ្លេស ពិជគណិត និងពលរដ្ឋវិជ្ជា និងកុំព្យូទ័ររដ្ឋបាល។
  • កម្មវិធីសិក្សា ៖ សិក្សារយៈពេល ៤ឆ្នាំសិក្សាដោយរាប់បញ្ចូលទាំង​ថ្នាក់ឆ្នាំ​សិក្សាមូលដ្ឋាន ដោយ​​ត្រូវ​​មាន​​ចំនួន​ក្រេឌីត​​សរុប​យ៉ាងតិច ១២០ក្រេឌីត។  រយៈពេលសិក្សារាប់ចាប់ពីចុះឈ្មោះចូលរៀនដំបូង​មិនឲ្យ​លើស ៦ឆ្នាំសិក្សា​សម្រាប់​និស្សិត​ពេញម៉ោង និង​មិន​ឲ្យ​លើស​៨ឆ្នាំសិក្សា សម្រាប់និស្សិត​ពេញម៉ោង។

គោលបំណង

ក្រោយពីនិស្សិតសិក្សាថ្នាក់បរិញ្ញាបត្ររងជំនាញម៉ាឃិតធីងចប់ និស្សិត​នឹង​អាច​ទទួល​បាន​នូវ​​ចំណេះដឹង​​ខាងក្រោមៈ

  • យល់ដឹងនូវតម្រូវការពិតរបស់ក្រុមអតិថិជន ដែលទាក់ទិននឹងដំណើរការសង្គម និង​ការគ្រប់គ្រង
  • យល់ដឹងច្បាស់លាស់នូវឥទ្ធិពលជាប់ទាក់ទងគ្នារវាងមជ្ឈដ្ឋានខ្នាតតូច និងខ្នាតធំ
  • យល់ដឹងនូវកំលាំងជម្រុញ ដែលមានពីខាងក្នុង និងខាងក្រៅ
  • យល់ដឹងនូវចរិកលក្ខណៈ និងភាពពាក់ព័ន្ធគ្នានៃឥទ្ធិពលសំខាន់ៗ ដែលមាន​ទៅលើដំណើរការ​សម្រេចចិត្តរបស់អ្នកប្រើប្រាស់
  • ចេះស្រាវជ្រាវ និងវិភាគទាំងតាមគុណភាពវិស័យ និងបរិមាណវិស័យ
  • អាចព្យាករណ៍នូវបរិមាណទិញនាពេលបច្ចុប្បន្ន និងពេលអនាគត
  • អ្នកសិក្សាទទួលបានចំណេះដឹងជាពិសេសទៅលើការយល់ដឹងនូវតម្រូវការពិត​ ប្រាកដរបស់មនុស្ស (អតិថិជនគោលដៅ) ការបង្កើត ឬបញ្ឍប់ ឬបញ្ឍប់​សេចក្តីត្រូវការ ការចង់បាន និងការទាមទារចាំបាច់​របស់ អតិថិជន (ការជំរុញឲ្យមនុស្ស​មានសេចក្តីត្រូវការ ឬការធ្វើ់ឲ្យពួកគេលែងមានសេចក្តីត្រូវការ)។
  • យល់ដឹងពីការបង្កើត និងការព្យាករណ៍ផែនការថវិកាសម្រាប់ផែនការសម្មភាព​ម៉ាឃិតធីង
  • ​យល់ដឹងពីសមាសភាពពាក់ពន្ធ័ នៃការរៀបចំផែនការយុទ្ធសាស្ត្រម៉ាឃិតធីង ដែលមានប្រសិទ្ធភាព​​
  • យល់ដឹងច្បាស់នូវការធ្វើសាវនកម្មម៉ាឃិតធីង យល់ដឹងពីអភិសមាចារ្យ (ក្រមសីលធម៌វិជ្ជាជីវៈ) ជាអ្នកម៉ាឃិតធីង ឬក៏ជាវិនិយោគិនចំណាន

លទ្ធផលសិក្សា

  • អនុវត្តការងារឆ្លើយតបបានត្រឹមត្រូវ នូវរាល់តម្រូវការពាក់ព័ន្ធជាមួយ​ដំណើរ​ការសង្គម និង​ការគ្រប់គ្រង​អតិថិជន​គោលដៅ
  • ចេះវិភាគ SWOT បានល្អ
  • កំណត់បាននូវយុទ្ធសាស្រ្តផ្សព្វផ្សាយមានប្រសិទ្ធភាព ទៅលើអតិថិជនគោលដៅ ជ្រើសរើស​យក​ល្បាយ​ឥទ្ធិពល​សំខាន់ៗ​បាន​ត្រឹមត្រូវ ​ដើម្បី​ប្រើប្រាស់​ឲ្យ​មាន​ឥទ្ធិពល​លើ​អតិថិជន​គោលដៅ
  • ផ្តល់ពត័មានមានគុណភាពខ្ពស់ ដើម្បីធ្វើសេចក្តីសម្រេចចិត្តបានត្រឹមត្រូវ
  • ធានាបានក្នុងការជួយឲ្យអង្គភាពហ៊ានផលិតផលមានទម្រង់ និង​គុណភាព​ឆ្លើយ​តប​តាម​តម្រូវការ​ពិត​របស់​អតិថិជន​គោលដៅ
  • ព្យាករណ៍ត្រូវនូវបរិមាណទិញ ឬ លក់ចេញនាពេលបច្ចុប្បន្ន និងអនាគត
  • ផ្គត់ផ្គង់ត្រូវតាមសេចក្តីត្រូវការរបស់អតិថិជនគោលដៅ ដោយ​ផ្អែក​តាម​និន្នាការ​ខ្នាតធំ ( សង្គម បច្ចេកវិទ្យា នយោបាយ ច្បាប់...)
  • បង្កើតបាននូវផែនការថវិការសមស្រប សម្រាប់ទ្រទ្រង់ផែនការសកម្មភាពម៉ាឃិតធីង
  • ជាមនុស្សធ្វើសកម្មភាពបំពេញការងារសម្រេចបានជោគជ័យពិតប្រាកដ ដែល​ធ្វើ​ឲ្យ​រីកសាយ​កិច្ចសន្យា​សង្គម។
 

Mode of Study

Monday to Friday

Consists of three groups:

  • Morning
    07:30 am - 10:30 am
    English Extra Time
    10:30 am - 11:30 am
  • Afternoon
    01:00 pm - 04:00 pm
    English Extra Time
    04:00 pm - 05:00 pm
  • Evening
    05:30 pm - 08:30 pm

Saturday & Sunday

Consists of one group:

  • 07:00 am - 11:50 am  
    01:30 pm - 04:30 pm